جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۸:۴۳:۲۷

اعلام آمادگی الجزایر و اتحادیه اروپا برای همکاری در حوزه گاز

باشگاه خبری فراساحل: الجزایر و کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه گاز، اعلام آمادگی کردند. به گزارش خبرگزاری رویترز، پیش از آغاز نشست مربوط به روابط تجاری الجزایر و اتحادیه اروپا روز سه شنبه (٤ خرداد ماه) در الجزیره، برخی مسئولان اعلام کردند الجزایر و کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نظر دارند که سرمایه‌گذاری‌های حوزه گاز بالادستی (اکتشاف و تولید) را برای اطمینان از عرضه گاز به اروپا در آینده، افزایش دهند. این در حالی است که در خصوص توانایی الجزایر در افزایش تولید گاز به منظور برآوردن نیازهای بازار اروپا و مصرف رو به رشد داخلی این کشور ابراز نگرانی شده است.


مجموع صادرات گاز الجزایر از طریق خط لوله در سال ٢٠١٥ میلادی حدود ٢٧ میلیارد متر مکعب برآورده شده است که معادل ٦ درصد از مجموع تقاضای اتحادیه اروپا است. میگل آریاس کانته، یکی از اعضای کمیسیون انرژی اروپا اعلام کرد که الجزایر برای اتحادیه اروپا شریک مورد اعتمادی در بخش انرژی محسوب می‌شود و این همکاری به منظور توسعه مشارکت راهبردی میان این کشورها ایجاد می‌شود. وی افزود: این همکاری به الجزایر کمک می‌کند تا جایگاه خود را در میان عرضه کنندگان اصلی گاز در اروپا محکم کند.



  کد خبر : 1719
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :